2009年7月27日 星期一

王貽興

老實講, 我真係幾鍾意睇王先生的書. 原因?? 因為他有點像我. 肯定不是講樣呢. 如果係都好啦!! 相似的是性格 : 怪怪的, 自我的, 不理別人的. 從他的新散文更加我証明得到, 小家的, 無聊的, 去旅行前睡不著的, 喜歡毛巾的, 床上要有布偶的, 喜歡引人注意的, 要人照顧的, 要最多愛的, 鍾意玩玩具的 ....................所以看他的書, 總覺非常有共明似的. 後悔書展只買了3本比自已. 我想可以再買多幾本吧.


沒有留言:

張貼留言